MY LIFE ! !

Followers

Visited


Sunday, February 27, 2011

~ NUR ANAS AMALINA *BFF* ~

NUR ANAS AMALINA

Ni BFF aku..
Aku da pa2 prob aku gtaw dia ja..
Dia memang baik..
Senang nak minta tolong..
hehe..
Tapi aku tak penah la amik kesempatan..
huhuhu...

ABOUT ANA(DR FB):

Kawan aku sorang ni lagi la private maklumat dia..Kau tempatku mengadu hati...membaris kalam hidup...dunia dan seisinya milikMu...mencintaiMu sejati...Allahuakbar Maha Besar...memujaMu begitu indah...selalu kau berikan semua kebesaranMu Tuhan...

See yg ni lg simple dari Aizat...
hehe..


Ha comel tak kawan aku??
Bagi aku semua kawan2 aku memang comel2 n cute...
hehe..
Kadang2 jeles gak..
Tapi aku bersyukur..
Hehehe...



Bru2 ni dia ada cita kat aku pengalaman dia keja kat kilang..
Memang tragis beb!!
Dia hampir di-ngorat oleh PENGKID !!
PENGKID tu..
Pompuan jadi laki..
Dia balik rumah nngis2 bb tkt n trauma..
Dia sempat keja 2 ary setengah ja..
aku kesian gila kat dia..


Setakat ni saja no..
Aku nak tulis mcam2 tak berani bab ni maklumat orang..'hehehe
mcm la xpnah buh maklumat tanpa diorag sedar..
haha..


No comments:

NUFFNANG