MY LIFE ! !

Followers

Visited


Saturday, March 19, 2011

Rahsia Islam yang kini kian lenyap .

                 Pada masa ini ramai pihak yang ingin merosakkan Islam . Tengoklah Yahudi , kalau kita kaji tentang fahaman zionis memang tidak masuk dek akal langsung.

                Kalau nak tau kebanyakan cite kat tv tu dpa amik dalam Al-Quran tau dak. macam Terminator yang dikaitkan dengan yakjuj dan makjuj. Banyak lagi lah kalau nak tau yang kadang-kadang kite sendiri x perasaan.

                 Nie ada satu cite pasal firaun yang menjumpai bayi lelaki oleh isterinya di sungai. Anak laki dia conform  dia x bunuh , kecuali anak laki yang lein tu la dia takut nanti dia ditewaskan.

                 Bayi  yang dijumpai itu x dibunuh sebab firaun tu da penyakit kusta. Bayangkan dia baru sentuh bakul yang ada bayi itu penyakit dia terus sembuh. Sapa yang x syok tu la sebab dia x bunuh . Nie la benda yang kebanyakan orang x tau , sedih. Firaun tu x sangka bayi tu lah yang akan tentang dia nanti.


               Satu lagi mungkin kite sangka sekolah pondok lekeh la apalah . Tapi kat sana la banyak ilmu yang kita nak dapat , lain dari yang lain. Ilmu kat sana boleh kita guna untuk pertahankan agama kita nie.Jadi renung-renungkan lah. 


Diambil dari blog adik saya : http://adamdiyana.blogspot.com/

No comments:

NUFFNANG