MY LIFE ! !

Followers

Visited


Monday, December 10, 2012

That was me. :D



Hello peeps n haters,

Apa khabar anda sekalian ? sihat ? syukur…

Apa cerita khidupan anda?? Di kampus, kolej, rumah dan sebagainya …
Hidup aku biasa2 saja… Cuma biasa mesti ada pro n cons-nya kan…
Apa2 pun cuba buat yang terbaik supaya setiap hari menjadi hari yang baik dan esok menjadi hari yang lebih lebih lebih baik…

Sejak cuti nih aku rajin gila lah. :D
Aku rajin bagun lewat . yang tu yang bad side aku lah.
yang good nya q rajin korek resipi untuk memasak. tapi bukanlh lauk pauk sangat. aku masak western dan kek2. sebab aku. kalau tak suka. kim salam lah nak masuk dapur.

starts aku dah post entry nih sebenarya hidup aku dah berubah 360 darjah dan aku rasa lebih lagi. hehe.

tak pa. apa2 aku akan post dalam entry nih.
nanti aku buat entry apa yang telah jadi dalam hidup aku nih.
kalau orang yang used to know me lah, diorang akan cakap 'that really doesnt sound me at all either'. But, hellyeah. that's me now. apa yang akan aku ceritakan nanti that was me. :D

actually, masa aku tengh menaip nih aku tengah tengok cerita MERLIN. hewhew :P

aku akn sambung nanti. 

p/s: thanx for reading.  ada sedikit quote yang aku amik dari seorang penulis novel yang aku minat. enjoy your life ya. :D


Life,is a long winding road with no visible endA new adventure is as close as the next bendwith no respect to what,where and when@[Hlovatesays]

No comments:

NUFFNANG