MY LIFE ! !

Followers

Visited


Wednesday, February 16, 2011

Aku terbakar dan dibakar...(memang pedih siot)


Panas panas panas memang panas...
Tadi petang dalam pukul 2 aku ge kelas tusyen..
Memang panas gila lah meredah kota..
Dah la naik moto..
Hanya tuhan saja yang tahu bertapa panasnya aku..

Masa tu okey lagi..
Bila aku balik dari tusyen ja lagi panas..
Aku duduk bawah bumbung dan tak kena panas pun..
Tapi bahang yang aku dapat memang panas macam duduk dalam kawah lava...
 Tu baru diperlis..
Tempat lain ada lagi yang panas..

Bab tu la kerajaan dan agensi2 lain memang nak kita simpan tumbuh2an demi masa depan..
Tak payah la nak bina bangunan banyak2 yang tinggi sehingga perlu menodai 
hutan di negara kita..
Diorang pun nak hidup gak..
Hutan tu juga lah yang bagi oksigen kepada kita..

Hargailah sementara masih wujud..
Nanti nak menyesal tak ada guna dah..
cantik kan hutan??

tak payah buat macam ni..kesian la..

Lebih jaga dari sekarang daripada nanti baru sibuk tergedik2 nak tanam..

p/s:hutan pun da nyawa n prasaan...jg la aty dia skit...< kiasan..hehehe



No comments:

NUFFNANG