MY LIFE ! !

Followers

Visited


Monday, February 28, 2011

Pemakan Daging Wanita Di China??


GROSS....


 Sebuah desa terpencil di negara China, setiap tahun  mereka akan melakukan pesta pemotongan 'daging' secara besar-besaran.Kerana bagi mereka, 'daging' merupakan makanan mewah yang susah didapati. Sehingga mereka hanya boleh memakannya setiap tahun sekali saja dan hanya pada hari perayaan tersebut.Desa terpencil ini berada di negara China. Walau terpencil, namun setiap perantau yang ingin ke salah satu tempat lain di China,  mesti melalui desa tersebut. Jika ada perantau Eyang melakukan perjalanan, mereka biasanya akan menumpang menginap di rumah penduduk desa itu.


Eeeee...apa la diorang ni

Jika mereka menemukan perantau wanita, mereka akan menangkap si wanita tersebut kemudian di ikat dan dilarang keluar rumah. Si wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal istimewa oleh penduduk desa. Apabila wanita tersebut masih 'dara', mereka tidak boleh mendekati lelaki lain kerana bagi mereka, bahagian SENSITIF wanita akan lebih wangi dibanding yang bukan 'dara'. Sehingga harus menjaga mereka supaya tidak didekati oleh laki-laki lain.
Ketika menjelang perayaan, wanita tersebut akan dibunuh dan badan dia akan dijadikan DAGING PERSEMBAHAN oleh warga mereka. Wanita yang tadinya diculik oleh warga akan di cuci bersih terdahulu hingga dicabut seluruh bulu dibadannya.

Kemudian wanita itu di telanjang dan kaki tangannya diikat ketat dan dibawa ke tempat persembahan mereka, kemudian badannya dipotong-potong.

Desa tersebut memiliki peraturan, jika lelaki yang mahu berkahwin, mereka mesti berkahwin dengan wanita dari desa sendiri. Kerana perempuan dri luar hanya digunakan untuk dimakan saja.Haram bagi mereka yang berkahwin dengan wanita luar.

p/s masih wujudkah masyarakat begini????


7 comments:

HudaMusa said...

OMG~!

Miss Y said...

gelikan..
kalu nak macam2 brita atau crita plik g ke blog kt bwh tu..
yg saya creditkan...
mcm2 ada...
hehee

Ieeko. said...

Eh kejam gila T__T

Browacana said...

Betul ke ni???

Miss Y said...

maybe la...
saya pn xtahu..
tuan punya blog pn xsure..
kl nak cita2 yg mcm lg..
yg lg plik..
buka blog yg sy bg link tu...
mcm2 yg plik2 da...

ADAMOYU said...

perhh.. mmg extrem r gmbr.. darah terpancut pancut...

Miss Y said...

2 la...
mmg extreme...
try tgk blog yg tlh saya kreditkn..
kt c2 lg mcm2 da...

NUFFNANG