MY LIFE ! !

Followers

Visited


Wednesday, March 2, 2011

~Menjadi Perantau Di Negeri Sendiri... Pelik?? ~


Arini Rabu, 2 March 2011

Aku janji dengan kawan aku nak pergi teman dia amik ujian komputer untuk lesen memandu...
Aku , Aizat , Anas dan  ...................  pergi la Kangar...
Ingat setakat nak teman dia amik ujian tu..
Alang2 dah abis awal kami ge la melepak dekat KFC...
Kami memang suka sungguh lepak kat sana..
Nak tau bab apa???
 Sebab WIFI KFC menjadi tujuan kami..
hehhee...

Selalunya kuar Kangar mesti tuju KFC..
Bab da WIFI...
Lagipun ANAS dan AIZAT da laptop sendri leh la share...
hehe...
SHARING IS CARING, RIGHT??
Aku amik dari cita PISAU CUKUR...
Anas belum breakfast so dia ajak la kami ge makan kat mana2...
Mula2 ingat nak makan kat kedai biasa..
Tapi Aizat kata kedai yang Anas nak makan tu mahal...
hehe...
Actually bagi aku mahal kot mana pun kalau dah lapar tahap gaban aku sapu ja...

Den kami decide nak makan kat KFC je lah..
Bab leh guna WIFI trus..
Alas, WIFI die punya la lembap..
hohoho...
Dah free tu kami tak leh nak kata ap2 la..
hehe...

Abis merepek tu kami naik la THE STORE...
Nak ge jumpa kawan2 kami..
Kami jumpa dengan ZAKIYAH, MUSYANI N ZAHIDAH FUAD...

Aku  n ANAS hasut kawan aku swoh berenti keja..
Bab dia kata penat keja..
Cuma Tak sure nak berenti esok atau akhir bulan 3..

Aku hasut bukan la tanpa bersebab...
Aku suruh bab 2 @ 3 ary lepas dia kena ge hospital bab air dalam badan tak cukup..
Muka dia memang pucat dan tak larat nak wat apa2 pun..
Aku n ANAS memang marah la dia bab tak bagitau..
Masa kami ge rumah dia 2 ary lepas pun nampak pucat dan tak larat...

Sebelum kami balik..
Kami turun THE STORE tengok2 da PROMOTION NANO WHITE..




Bukan yang ni saja la diorang jual...
Complete set pun da...

Masa tu ada sesi soal jawab..
Bila dapat jawab dapat free sample yang macam atas tuh..
Tapi bukan lah sebesar tuh...
Cuma besar ni je...
Kedkut kan??
haha..
jangan marah ye...





Masa tu Aizat jawab..
Dapat la yang ni..
(actually dia tau jawapan bab dia tau jawapan dari orang yang duk tanya tu...hahaha..)
Dia bagi kat aku...
Aku kata aku duk pakai..
ok la..
Muka rasa lembut ja...
Thanx ya Aizat..

Dah abis tu kami ge KFC lak..
Kali ni makan tengah ary lak..
Aku n Aizat makan LUNCH SET n MOCHA KRUSHERS...




Ingat nak beli OREO tapi dah abis...
Memang kecewa tahap gaban lah..
tapi sedap gila...
haha...
Cuma RM 4.75...
aku promote nih...
Ni ada ciri2 jadi promoter berjaya nih..
ececeh...
hahaha...

Anas lak minum...
Air pepsi kowt...
hehe...
Nnti ge KFC nak beli OREO lak...
huhuhu...

Dah abis ON9 n makan kami ge umah ANAS...
Aku ge umah dia bab ri3 janji kat dia nak ge umah dia n bawa anak sedara dia ge taman mainan..
Tapi tak leh gak bab mak aku balik kul 5 ptg..
So, tak jadi..
Dia pun tak pa..
Dah kul 5 tuh aku minta tolong dia hantar ge sekolah...
Sebab apa ge sk??
Bab mak aku cg..
hehehe..



Setakat ni je lah aku nak cita...
hehe...

Kuar dengan kawan yang kita rapat n baik memang best...
hehe...




No comments:

NUFFNANG