MY LIFE ! !

Followers

Visited


Thursday, February 24, 2011

Tak suka tak apa.. aku terima... hehe..

Aku tau dulu aku da salah kat kawan aku..
Dan aku repeat  blik ap yang aku tak suka diorang buat..
Dan aku memang rasa bersalah..
Walaupun aku benci sangat korang tapi aku tetap maafkan kalau korang da wat salah..
Aku tau ak ni pun manusia..
Mustahil korang tak penah wat slah kat kawan korang...

Aku bukan bawa cerita dia..
Tapi orang lain..
Aku terlepas cakap kat sorang ja..
Orang len aku tak tau dapat tau dari mana...
Orang len mungkin nampak dan diorg sendiri yang tau..
Aku memang tak bawa cerita kau 1 dunia...

KAWAN BAIK???
Sekolah rendah aku da 1 grup kawan baik..
Nama grup kami F.E 4...
Kami memang baik sangat2..
Masa sekolah menengah da gak kawan baik..
Tapi bertukar2 orang..
Disebabkan macam2 hal jd..
hahahaha...

Tapi aku pasarah ja..
Aku tau aku wat salah!!
Dan salah aku orang nak terima..
Masa tu Aku terlalu ikutkan perasaan..
Aku benci diorang bab diorang da sebab2 tertentu.
Dan kalau korang tau mesti korang hangat hati..
Tapi aku patut dengar cakap ayah aku..<dia macam professor..
'KITA WAT KEJA KITA JA..ORG LEN BIARKAN..JANGAN IKUT PERASAAN'






Aku penah minta maaf kat orang yang aku da wat salah ni..
Tp dia macam wat tak tau..
Bila aku wat baik dengan dia..
Dia kata aku TALAM DUA MUKA..
hahahaha...
Benda jadi dah lama..
Salah ko pun aku boleh maafkan..
Takkan ko tak leh maafkan aku..

lepas aku tau ko TAK MAAFKAN AKU..
aku jadi dendam kat ko..
Tapi da yang kata kat aku ' TAK PAYAH DENDAM KAT ORANG.. TAK BAU SYURGA NANTI'
Huh!! lepas aku baca text tu aku trus buang benci aku dendam dn smua lah..

Ak nak bgtau mungkin aku dalam senarai orang bawa mulut tapi ramai lagi yang ko tak tahu sama ja..
Walaupun aku tak bawa mulut..
Eh!! kalau aku tinggal mulut nak makan cakap camna.. hehehehe...
Dulu yang rapat ngan ko tu rapat sangat dengan ak..
So, ikut ko la..
Ko nak maki aku...
Nak benci aku..
Suka aty..
Aku terima..
Tapi 1 ja pasal ko tu BUKAN AKU YANG BWA CERITA .. OKEYH!!!
Nama aku digunakan ...
Ko nak caya atau tak terserah..
Aku dah minta maaf..
Sekarang jadi urusan aku dengan Allah..
Aku harap Dia ampunkan aku..

Dari sekarang aku nak buang semua benci aku dekat kawan aku..
Kalu masih tak dapat terima aku tak apa..
Aku faham..
Kalau rasa benci aku jauhkan diri korang dari aku..
Supaya korang tak dapat dosa sebab benci aku..

KENAPA KAWAN BAIK AKU LARI??

Sebab aku ni JAHAT DARI DIA kowt..
Mungkin da yang kata MEMANG bukannya KOWT..
HAHAHAHAHA..
Tapi aku tak kesah..
Bab dulu masa sekolah rendah da yang tak ngaku aku BEST FREWN dia..
So, bila korang dah lari ramai yang datang OFFER JADI BEST FREWN AKU..
hahahaha..
So, mana lebih baik??
1 lari 3 datang...
Aku tak mau ilas banyak2..


Aku tak penah kata aku anti kapel..
Adus..
Dri mana dapat pun tak tahu..
hahaha..

Aku aku akan stop benci n dendam korang...
Tapi kalau tak nak mengaku kawan tak apa..
Aku tak kesah..
Mungkin dengan cara macam ni hati korang leh lega dn bahagia...


So, delete aku dalam hidup korang..
N I want to say bye2...

Aku mungkin tak akan delete korang bab aku nak biar jadi kenangan..
Sebab??
Bila aku hidup aku buat salah..
So, aku tahu lah dunia ni macam mana..
Hidup aku panjang lagi...
Mana tau aku akan jumpa orang yang aku benci lagi..
Dan boleh jadi korang paling baik yang penah aku jumpa dari yang akn mendatang..

So, baik aku simpan korang dalam kenangan..
Maafkan aku sebab sebelum ni aku benci sangat..
Kalu nak deal dengan aku boleh..
Bagitau aku..
Masa tu korang nak marah ke tempik ke maki ke...
Tak apa..
Aku terima..
Mana tau korang buat macam tu korang boleh hilang benci dekat aku...
hehehehe...


Kalau lepas ni jumpa aku duk senyum2 kat korang nak senyum ke tak aku tak kesah..
hehehe..
Amik mudah je..


  
hehehehe...
Susah kowt korang nak macam atas tu..
BTW, aku nak buang yg keruh amik yang jernih...

p/s: masa aku tulis ni tak ada dah benci atau dendam.. aku tersenyum masa tulis entry ni..
        bukan gila tapi bahagia..SEBAB?? rs berslh aku dah kurang..hehehe...
        NOBODY'S PERFECT.. mungkin salah aku memang besar yang korang tak penah   buat..who's know... hehehe...

























2 comments:

Cahaya temashyur (-_-) said...

seriusly...... huhuhuhuhuhu..... air mataku berguguran.... huhuhu........

ANIS DIYANA said...

jgn duk wat sedih wey...
ak bkn bleh la ni..
dh jd sensitif pelik skrg..
thanx ye...

NUFFNANG