MY LIFE ! !

Followers

Visited


Wednesday, December 21, 2011

Assalamualaikum everybody,

         Ok guys hari ini hari Rabu.  Actually aku ni bukanlah hantu library. Aku mai sini coz aku kena search newspaper cutting untuk assignment aku yang terbaru iaitu 012: Introduction to Law. Aku kena Artikel 9 dalam federal constitution.  Nasib aku la dapat tajuk tu. Hehehe BTW, Alhamdulillah boleh cari artikel walaupun aku dapat artikel tu 2 hari sebelum deadline lecturer bagi. Hohohoho …
                              
       Selama hampir sebulan aku berada di kedah ni, aku rasa kinda ok la.  Walaupun ada beberapa benda yang aku tak suka disini. Di mana pun kita berada mesti ada pro and cons-nya kan. (t la aku cita some craps things happen here .)  BUT .! there a lot of awesome things that happen here.  Especially, about my classmate and my lecturer here.

      I have 2 sabahan friends.  Disebabkan dengan diorang aku paling rapat so, aku pun hampir2 lekat slang sabah. Wooo. Smapaikan ada kawan2 aku dekat sini ingat aku orang sabah. Dan meesti ada yang kata, ‘eeww kau bajet sabah apa.. orang perlis jew pon… ‘   halllloooo, kau sibuk apa, kau jeles ka.. kalau aku cakap sabah pun kau boleh ka, kau ada? Tak ada kan. …

       Lecturer aku pulak jenis happening gila… paling best kelas CRITICAL THINKING dan PREPARATORY FOR MUET. Dua kelas ni ja bila aku attend tak serabut kepala nak kena prepare apa= apa. Lecturers pun sporting gila. 

Ada bebrapa insiden yang aku malu gila sehingga aku nak tutup muka bila piker balik. Keh999

BTW, nati aku akn cita lebih lanjut mengenai kehidupan aku disni …

Bye uolls…  see next time..


I MISS MY FAMILY VERY MUCH ....

No comments:

NUFFNANG