MY LIFE ! !

Followers

Visited


Saturday, February 11, 2012

Sekarang dunia Sudah Huru Hara

Salam peeps n handsme boys,

Hari ini say ingin mengumumkan bahawasanya tahun ini adalah tahun paling sibuk , paling gila n paling macam taik lah. waaarghhh... boleh mati aku lama2 camni. selama aku hidup start dari keluar saat pertama aku hidup di dunia ni memang aku tak penah rasa sepenat camni. actually, 2 3 minggu nih sangat memenatkan kerana 4 5 kelas nak kena ganti. then, test pula berderat2 tak bagi singnal pula tu nak masuk. memang aku naik gila 2 3 minggu nih. tak pernah dalam hidup, so ni sejarah la bila first time aku tido pukul 2 3 pagi untuk study. sejam pertama aku study dengan classmate aku. the, aku study sendiri coz dia penat jadi dia tido. Tengah aku duk study ada seorang hamba Allah yang rapat dengan aku antar mesej kat aku. aku start mesej dengan dia dari kul 2 - 3 pagi. ada la juga orang nak mesej nak bagi hilanh mengantuk. thank abg.

actually, aku ni jenis yang akan jadi hang kepala hotak bila tak cukup tido. syes aku tak tipu. aku harap test akan datang dan final yang akan menerpa tak lama lagi aku dapat buat dengan jayanya. Amin. please peeps pray for me.

aku duk sini memng menerima macam2 dugaan macam tahap dewa. aku rasa macam naik gila ja. aku sabar je la. tu tak kira lagi kawan2 yang buat taik kan. sapa yang berani buat taik kat aku memang aku balas balik. SORRY .! aku bukan macam dulu yang skema2 ja. aku rasa hidup di U kena dsa keberanian dan independent. dan make sure kita tak di buli dan di perbodohkan . aku cukup sakit aty kalau tengok ada kawan atau sapa2 yang kena buli dan diperbodohkan. aku tunggu nak bagi backhand and sidekick ja. n the most damn fucking things are have friends like bullshit n have life like stunami.

# juz be urself. dan palong penting ada keberanian dan jadilah seorang yang boleh berdiri di atas kaki sendiri. mungkin semua ini tidak mudah tapi kita perlu belajar. aku baru tahu semua tu akan menjadi kelebihan kepada kita semasa belajar di IPTA/S.... 

1 comment:

NSA_TATMA said...

sabar ye sahabatku.... cuba elakkn dari adanya penykit hati...
boleh meragut ketenangan tu dan kehidupan kita.... dan bila hilangnya ketenangn itu.... sentiasa rasa terancam dan sering resah dalam menuju hari2 yg mndatang....

NUFFNANG