MY LIFE ! !

Followers

Visited


Friday, April 22, 2011

Aktinviti Joging Bertukar Jadi Photoshoot

Good after uolls....
Aku ni sebenarnya tak berapa nak idea nk menulis..
Nak tulis pasal apa yang aku dah buat mesti korang boring..
Tapi yang ni je lah aku tau...
Aku nak copy n paste agak kureng asam..
Apa2 pun aku update gak..
Thanx kepada sesiapa pun yang sudi baca..
Tak kira la korang nak comment atau tak..
Tapi kalau korang komen aku tau sapa rajin jalan2...

Disebabkan duduk rumah amat memboringkan jadi aku dan kawan2 sekolah rendah kuar g jogging..
Kami plan lama dah nak ge tapi tak sempat.
Baru2 ni aku dan kawan aku da interview.
Actually diorang ni kawan2 baik aku masa sekolah rendah dan sampai sekarang.
Diorang ialah SALSABILA, SITI FATIMAH dan ZAHIDAH..

Aku ni da banyak BEST FREWNS.
Yang sekolah menengah pun da.
ANAS dabn ZAKIYAH for sure.
N of coarse my hubby , AIZAT.

Tadi aku, Salsabila, Fatimah n Zahidah janji berjumpa di Denai atau Titi Gantung (Perlis).
Kami plan nak pergi berjogging.
Aku, Fatimah dan Zahidah ingat berjogging macam selalu orang buat la.
Tapi bagi Salsabila jogging dia pergi lepak2,makan2 n snap a lot of picture as we can.
Then, dia pon bawa sikit makanan ..
So, kami tak jadi jogging.
Kami jadikan sesi Photoshoot pagi tadi.
Penat menggalahkan jogging 3 km.
Macam2 pose kami kena wat.
Tapi tak kisah bab cantik2 gambar.
But! Kami cuma pakai bj biasa n sport shoe..
Waaa....
hahaha...

Lepas ni kena plan betul2 plan bagi memastikan kami memakai baju yang betol!!!
Bukan slalu nak dapat orang wat photoshoot..

Gambar ?!!
Sorry, buat masa ni tak ada kat aku.
Ada dekat kawan aku.
Dia nak tapis dulu yang mana ok untuk di simpan n upload.

        N !!!!
Aku jumpa Aizat Shahmi ...
Bakal abang ipar aku !!!
Waaaa...
Sory, tak tegur..
Tak sampai aty nak tegur..
Satgi kata apa pulak...
Segan nak tegur...
Tapi, kawan2 aku kata Aizat Shazman n Aizat Shahmi kembar !!
WHAT ?!!
NO LA...
Diorang bkn kembar.
Sorang adik sorang abang.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ni ganbar yang aku da snap masa ge jalan2 dulu...
Just simple..
Tapi sungguh bermakna...




















p/s: thank you for reading...


No comments:

NUFFNANG